9 d’agost del 2011

El primer pas

El títol del bloc fa referència, en primer lloc, a una cançó dels Pets que m'omple de vitalitat i de fer coses noves. En segon lloc, considero que tots els bocins que aniré dipositant aquí consitueixen una part de mi i és per això que el recull de tots és un reflex meu.

L'objectiu principal del blog és fer un petit recull de totes aquelles cites que em criden l'atenció quan llegeixo un llibre. Algunes cites seran alegres, d'altres més tristes o n'hi haurà algunes que potser semblaran estranyes, però al cap i a la fi, totes tindran quelcom que em reflecteixen o que m'evoquen experiències viscudes o que viuré.

Un altre objectiu és guardar i organitzar una sèrie de texts sense cap fil conductor, simplement una corrent de pensaments transcrits en una petita història o episodi.

Gràcies!
Aquí us deixo l'enllaç de la cançó dels Pets: Bocins de tu. http://youtu.be/55n5Fa9P7fc



2 comentaris:

Ina Rod ha dit...

Jo també n'he obert un... M'he proposat fer some pieces :D

Eva ha dit...

Aiii siii... havera si ho aconseguim!! És difícil... jeje CONSTÀNCIAAA!! uuffff!!